Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014!

   Γεια σας , καλο μηνα και καλο χειμωνα! Μετα απο αυτα τα πολυ ωραια που εγραψε η φοβερη coordinator του  SnP Αμαλια  και σκεφτηκα ποσο δικιο εχει , καθως επισης και οτι μερικες φορες χρειαζομαστε καποιον για να μας ταρακουνήσει λιγο , οντως θα πρεπει να κανουμε πραγματα που μας ευχαριστουν και να δινουμε περισσοτερο χρονο σε οτι μας κανει να αισθανομαστε πραγματικα καλα ! Ετσι εφτιαξα την παρακατω συνθεση για την συμμετοχη μου αυτο το μηνα με θεμα κατι το οποιο δεν μπορουμε να ζησουμε χωρις αυτο!Η φωτο ειναι απο το καλοκαιρι με τον αντρα μου και το αγορακι μου!!!Φιλακια !!!



και μερικα κοντινα




7 σχόλια:

  1. αν και δεν είμαι mixedmediagirl ξέρω να εκτιμώ και να θαυμάζω το ωραίο...και η σύνθεση αυτή είναι ΠΟΛΥ ωραία, παραπάνω απο πολύ ωραία! είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ! αγαπημένο το μαύρο χρώματ, το πως το ταίριαξες ένα τόσο φασαριόζικο φόντο με την φωτογραφία σου και τα λίγα σου χρωματιστά διακοσμητικά είναι φανταστικό! πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά εδώ Κατερίνα έκανες φοβερή δουλειά!!!Όχι μόνο δεν φοβήθηκες το μαύρο στο background αλλά του έδωσες άλλη διάσταση!!Την λάτρεψα!!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ καλό!!Έχω μείνει να κοιτάζω με το στόμα ανοιχτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω που λατρευω το μαύρο, να πω οτι λατρεψα τη σύνθεσή σου? υπεροχη δουλειά χιλια μπραβο!!! Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα τι να πω και γώ για αυτή τη σελίδα που έφτιαξες ... είναι υπέροχη πραγματικά, δεν έχω λόγια!! Μου αρέσουν ΟΛΑ, τα χρώματα, οι υφές, το οτι είναι τόσο γεμάτη χωρίς να κουράζει.... είναι φανταστική πάει και τελέιωσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ' αρέσει πολύ η ασπρόμαυρη σύνθεση και αυτό το ροζάκι του δίνει και κάτι προς το ρομαντικό,η φωτογραφία δε όλα τα λεφτά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή